سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب بدانید من فاطمه هستم pdf

کتاب بدانید من فاطمه هستم pdf، به بررسی نقش و جایگاه حضرت زهرا (س) از قبل تولد تا پس از شهادت ایشان می‌پردازد که شامل سرگذشت، شخصیت، اسرار زندگی و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) است. دانلود رایگان پی دی اف کتاب بدانید من فاطمه هستم سیزده فصل نگاشته شده و مستند به آیات و احادیث و روایات است.برای اطلاعات بیشتر کتاب بدانید من فاطمه هستم رایگان با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب بدانید من فاطمه هستم

این کتاب با هدف شناخت بخش کوچکی از جنبه‌های شخصیتی و مقام والای «حضرت فاطمه (س)» و روشن‌گری درباره بسیاری شبهات و مجهولات مربوط به ایشان نگاشته شده، «شخصیت حضرت زهرا (س) در کلام وحی»، «ولایت حضرت فاطمه (س)»، «اسرار و آثار حضرت فاطمه زهرا (س)»، «کرامات و معجزات حضرت فاطمه (س)» و «دفاع حضرت فاطمه (س) از امامت و امام خویش»، از جمله محورهای اصلی مطالعه شده در کتاب است.

«إِعْلَمُوا أَنّی فاطِمَ?؛ بدانید من فاطمه هستم!» بر اساس حکمت الهی، تولد دختری که تکمیل کنند? موضوع نبوت و پایه‌گذار مسئل? امامت است و به القاب ام‌ابیها و اُمُومَ? الائمّه (همان) مزین شده، نیازمند مقدماتی است که در صورت فراهم نشدن مقدمات، کار به سرانجام نمی‌رسد و به هدف نائل نمی‌شود. اما در زمین? مقدمات تولد حضرت فاطمه (س) در زمان حیات پیامبر اکرم (ص) اختصاصا مواردی وجود دارد که بسیار قابل تأمل است.

 


کتاب تاریخ مردم ایران در دوره قاجار رضا دهقانی

کتاب تاریخ مردم ایران در دوره قاجار رضا دهقانی، به اوضاع سیاسی، اقتصادی، فکری، فرهنگی، هنر و صنعت دوران قاجار می‌پردازد و پادشاهان مشهور و افراد برجست? این دوره را به صورت چیکده معرفی می‌کند.برای اطلاعات بیشتر دانلود رایگان پی دی اف کتاب تاریخ مردم ایران در دوره قاجار با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب تاریخ مردم ایران در دوره قاجار

عصر قاجار که نام خود را از دودمانِ حکومتگر قاجار گرفته است، دورانی بس پراهمیت در حیات و سرنوشت تاریخی مردم ایران محسوب می‌شود و با توجه به این‌که اکثر قریب به اتفاق حکومت‌هایی که در ایران بر سر کار آمدند، سرشت و ریش? عشیره‌ای داشته‌اند، دولت قاجار هم از این قاعده مستثنی نیست و حکمرانان قاجار بیش از این‌که پادشاه کشور به حساب آیند، رئیس و بزرگ ایل قاجار به حساب می‌آمدند که به یُمن برخورداری از نیروی رزمند? عشایری و ایلی و اتحادها و اتفاق‌ها و از میدان به در کردنِ رقبا، موفق به تسخیر ایران و استقرار بر تخت پادشاهی ایران شدند.


کتاب تاریخ دیرین ترکان ایران محمدتقی زهتابی

فهرستی از خرید کتاب تاریخ دیرین ترکان ایران :

 

  • نخستین اجتماعات، اقوام، دولت‌ها و تمدن‌هاى منطقه

 

  • سومریان

 

  • سومریان پدیدآورندگان نخستین تمدن عالى بشرى

 

بیوگرافی کوتاه از محمدتقی زهتابی

محمدتقی زهتابی یکی از نویسنده،مترجم است که نویسنده کتاب تاریخ دیرین ترکان ایران محمدتقی زهتابی است.

چرا پی دی اف کتاب تاریخ دیرین ترکان ایران رایگان را باید خریداری کنید؟

حال سوال این است چرا این کتاب را خریداری کنیم ؟ اپی دی اف کتاب تاریخ دیرین ترکان ایران مجموعه مقالات چند تن از نویسندگان اسلامى است که در سال 1346 هجرى شمسى برابر با 1387 هجرى قمرى به مناسبت آغاز پانزدهمین قرن بعثت از سوى مؤسسه حسینیه ارشاد منتشر گردید.


کتاب سیری در سیره نبوی مرتضی مطهری

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب سیری در سیره نبوی

دانلود رایگان پی دی اف کتاب سیری در سیره نبوی داراى سه بخش است. بخش اول که «دیباچه» نام گرفته شامل دو مقاله تحت عنوان‌هاى «دعوت‌هاى سه بعدى» و «موج اسلامى» به قلم متفکر شهید استاد مرتضى مطهرى است. این دو مقاله در اصل مقدمه‌هاى جلدهاى اول و دوم کتاب محمد خاتم پیامبران است.

بخش دوم که قسمت اصلى کتاب سیری در سیره نبوی است مشتمل بر هشت سخنرانى استاد شهید تحت عنوان «سیره نبوى» است که در ایام فاطمیه سال 1396 هجرى قمرى مطابق با فروردین 1354 هجرى شمسى در مسجد جامع بازار تهران ایراد شده است. عنوان اولیه این بحث «منابع شناخت از نظر اسلام» بوده است که استاد پس از برشمردن چند منبع، سیره اولیاء دین را نیز به عنوان یکى از منابع شناخت از نظر اسلام معرفى نموده و از آنجا وارد بحث «سیره نبوى» مى‌شوند. قبل از ورود به این بحث، استاد شهید بحث کوتاهى پیرامون این فکر انحرافى که «ما قادر به پیروى از اولیاء دین نیستیم» مى‌نمایند؛ این بحث را مقدمه آن هشت جلسه سخنرانى قرار دادیم.

دانلود رایگان پی دی اف کتاب سیری در سیره نبوی

____________________________

??نام کتاب: کتاب سیری در سیره نبوی

____________________________

???نویسنده: مرتضی مطهری

____________________________

??تعداد صفحات:  269 صفحه
____________________________

???موضوع کتاب: کتاب‌های تاریخ ایران

____________________________


کتاب نادرشاه صادق رضازاده شفق

کتاب نادرشاه صادق رضازاده شفق سرگذشت‌نامه‌ای درباره‌ی پایه‌گذار سلسله‌ی افشاریه است. نادرقلی که بعدها دست سرنوشت او را به شاه ایران بدل کرد، از مشهورترین فرمانروایان تاریخ کشورمان است که فتوحات و جنگ‌های پیروزمندانه‌ی زیادی داشته. از دستاوردهای او می‌توان به بیرون کردن افغان‌ها، روس‌ها و عثمانی‌ها از ایران و یکپارچه کردن خاک ایران با پس گرفتن سرزمین‌های از دست رفته‌مان اشاره کرد. به او لقب ناپلئون شرق را داده‌اند که همانا برازنده‌ی اوست.برای اطلاعات بیشتر خرید کتاب نادرشاه با سایت پروژه دانلود همراه باشید.